DUN I LOVE - 05-09-2008 18:47:23

ATP Szanghaj 2009

http://images.sportinglife.com/07/08/330/Qi_Zhong_Stadium_Shanghai_564031.jpg

Temat o turnieju Masters-1000 w Szanghaju.

Strona internetowa turnieju:
http://www.shanghaimasters1000.com/2009/en/index.html

Profil turnieju na oficjalnej stronie internetowej ATP:
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Tour … nghai.aspx

Serenity - 01-09-2009 21:37:16

Lista graczy

1 Federer, Roger SUI 1
2 Murray, Andy GBR 2
3 Nadal, Rafael ESP 3
4 Djokovic, Novak SRB 4
5 Roddick, Andy USA 5
6 Del Potro, Juan Martin ARG 6
7 Tsonga, JoWilfried FRA 7
8 Davydenko, Nikolay RUS 8
9 Simon, Gilles FRA 9
10 Verdasco, Fernando ESP 10
11 Gonzalez, Fernando CHI 11
12 Soderling, Robin SWE 12
13 Monfils, Gael FRA 13
14 Nalbandian, David ARG 14
15 Robredo, Tommy ESP 15
16 Stepanek, Radek CZE 16
17 Cilic, Marin CRO 17
18 Berdych, Tomas CZE 18
19 Ferrer, David ESP 19
20 Wawrinka, Stanislas SUI 20
21 Haas, Tommy GER 21
22 Querrey, Samuel USA 22
23 Blake, James USA 23
24 Kohlschreiber, Philipp GER 24
25 Ferrero, Juan Carlos ESP 25
26 Fish, Mardy USA 26
27 Mathieu, PaulHenri FRA 27
28 Karlovic, Ivo CRO 28
29 Hanescu, Victor ROU 29
30 Andreev, Igor RUS 30
31 Troicki, Viktor SRB 31
32 Hewitt, Lleyton AUS 32
33 Almagro, Nicolas ESP 33
34 Chardy, Jeremy FRA 34
35 Sela, Dudi ISR 35
36 Tursunov, Dmitry RUS 36
37 Lopez, Feliciano ESP 37
38 Melzer, Jurgen AUT 38
39 Petzschner, Philipp GER 39
40 Beck, Andreas GER 40
41 Monaco, Juan ARG 41
42 Kunitsyn, Igor RUS 42
43 Benneteau, Julien FRA 43
44 Santoro, Fabrice FRA 44
45 (SE)
46 (Q)
47 (Q)
48 (Q)
49 (Q)
50 (Q)
51 (Q)
52 (Q)
53 (WC)
54 (WC)
55 (WC)
56 (WC)

asiek - 03-09-2009 16:59:15

WC Safin *
WC Zeng Shaoxuan
WC Gong Maoxin


* przedtem napisałem, że Marat ma dziką kartę w Pekinie ale to chyba jeszcze nie potwierdzone.

DUN I LOVE - 03-09-2009 17:03:16

asiek napisał:

* przedtem napisałem, że Marat ma dziką kartę w Pekinie ale to chyba jeszcze nie potwierdzone.

Zdaje się, że tu i tu :)

Bizon - 03-09-2009 18:07:15

Safinowi teraz nikt nie odmowi. To jego ostatni sezon i kazdy chce go zaprosic do gry w danym turnieju po raz ostatni.

Serenity - 03-09-2009 21:42:55

Bizon napisał:

Safinowi teraz nikt nie odmowi. To jego ostatni sezon i kazdy chce go zaprosic do gry w danym turnieju po raz ostatni.

Racja,każdy chce w swoim turnieju byłego lidera rankingu ATP,mimo iż Marat od dawna nie prezentuje wielkiej formy jak ta z AO 2005,ponadto obecność znanych zawodników zachęci kibiców do kupowania biletów i uczęszczania na mecze turniejowe :)

PanEliot - 06-09-2009 10:05:09

Marat kiedyś był wielki szkoda, że go już nigdy nie obejrzymy w takiej formie jak kiedyś. Mam nadzieje, że chociaż dojdzie ćwierćfinału :)

Blue - 06-09-2009 10:33:19

Taa jak przejdzie 1 runde to bedzie dobrze ;)

PanEliot - 06-09-2009 10:35:46

oj nie wiadomo Marat lubi robić niespodzianki, obyśmy nie zrobili czegoś takiego :szok:

Raddcik - 10-09-2009 14:43:30

Top two Chinese players get wild cards

BEIJING -- China's top two tennis players have been handed the chance to mix it up with the best players in the world, and for a bumper payday, after being awarded wild cards in the main draw for the inaugural Shanghai Masters.

Zeng Shaoxuan, the world No. 442, and Gong Maoxin, ranked 481, will have their chance to take on the likes of Roger Federer and Rafael Nadal at Asia's only Masters tournament from Oct. 10-18.

China's men have lagged behind the development of their women, three of whom are ranked in the world top 50, and this presents a rare opportunity for Zeng and Gong to move into the spotlight.

"I will play with an attitude of learning," Zeng told Wednesday's Titan Sports. "But I also hope I can play my best tennis. And, of course, even if I am eliminated in the first round I will take home $10,000."

That would almost match the 28-year-old's entire winnings for the year so far and be more than a 10th of his combined winnings over his seven-year career.

"This is an opportunity given by the China Tennis Association so I will give them some of my prize money," Zeng added.

The $5.25 million event is expected to attract the top 45 players in the world, many of whom are already familiar with the Qizhong tennis complex as it played host to the ATP's season-ending Masters Cup from 2005 to 2008.

This year marks the start of a new era for Chinese tennis tournaments.

In early October, Beijing's Olympic tennis center is hosting one of the WTA's $4.5 million "crown jewel" events at the China Open, which also incorporates a $3.37 million ATP tournament with Nadal and Novak Djokovic slated to appear.

http://sports.espn.go.com/sports/tennis … id=4438981

Lena - 15-09-2009 12:41:46

PanEliot napisał:

oj nie wiadomo Marat lubi robić niespodzianki, obyśmy nie zrobili czegoś takiego :szok:

Ze dwa lata temu to może  byśmy tak i zrobili ale teraz to now way :]
A co do występu w Szanghaju to dzikusa dosttał ale jeszcze nie wiadomo co z nim zrobi - ot przywilej xDD Z tego co ja wiem to po China Open wraca do Moskwy na Kremlin Cup i do Pietrogródka a potem Bercy jako ostatnia prosta ... ale graj Maracie u tych Chińczyków, pięć meczy to zawsze lepiej niż cztery :mrgreen:

DUN I LOVE - 25-09-2009 14:12:36

Federer OUT
Fish OUT
Tursunov OUT


Becker IN
Gasquet IN
Acasuso IN

metjuAR - 26-09-2009 21:00:47

Federer OUT :szok: z mastersa rozgrywanego po raz pierwszy w historii? To się szczerze mówiąc mocno żdziwiłem. Myślałem że będzie chciał być pierwszym co wygra te rozgrywki.

Blue - 26-09-2009 21:14:36

Czasami zdrowie jest ważniejsze od sławy.

Serenity - 26-09-2009 21:23:36

Blue napisał:

Czasami zdrowie jest ważniejsze od sławy.

Zdrowie powinno być najważniejsze :) bez zdrowia żaden sportowiec nie jest w stanie osiągać sukcesów,a co do Federera to fakt,że teraz odpoczywa wskazuje jednoznacznie że Szwajcar koncentruje sie wyłącznie na WTFinals :) no i o Bazylei też zapomnieć nie można :D

Blue - 26-09-2009 21:53:45

Dla Rafy kiedyś było ważniejsze stać się numerem jeden, skutki widzimy teraz..

metjuAR - 26-09-2009 22:25:32

Tak, w sumie racja- zdrowie to podstawa. ale rosną sznse wtedy Roddicka bo znając życie to jakby do półfinały dotarł lu ćwiartki to Roger by się trafił i pewnie by była kolejna porażka........

DUN I LOVE - 30-09-2009 17:59:29

Nalbandian OUT
Querrey OUT


IN Garcia-Lopez
IN Ljubicic


Safin 7 jako ALT, dadzą dzikusa, nie? :P

Fed-Expresso - 30-09-2009 18:47:00

Biedny Nalbi, chyba już myślami jest przy nowym sezonie, miejmy nadzieję, że Dave nie posypie się na dobre po tym urazie.

DUN I LOVE - 08-10-2009 07:06:50

Fed-Expresso napisał:

Biedny Nalbi, chyba już myślami jest przy nowym sezonie, miejmy nadzieję, że Dave nie posypie się na dobre po tym urazie.

Tak, David przechodzi rehabilitację po operacji. Swój powrót do gry zapowiedział na grudzień. Wystąpi w jakimś meczu pokazowym :)

Andy Murray OUT
Vassallo - Arguello IN


Murray pulls out of Chinese event
British number one Andy Murray withdraws from next week's Shanghai Masters 1000.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/default.stm

PanEliot - 08-10-2009 15:32:53

metjuAR napisał:

Tak, w sumie racja- zdrowie to podstawa. ale rosną sznse wtedy Roddicka bo znając życie to jakby do półfinały dotarł lu ćwiartki to Roger by się trafił i pewnie by była kolejna porażka........

oj nie powiedziałbym jeśli Roddick przegrywa w 2 setach z Kubotem to nie wiadomo czy półfinał to taka łatwa sprawa :)

Bizon - 08-10-2009 17:26:02

No tak, ostatnie wyniki Roddicka nie napawaja optymizmem, jednak trzeba wziasc pod uwage ze zawsze moze sie pozbierac, a majac 4 w rozstawieniu bedzie w znacznie lepszej pozycji niz zazwyczaj.

metjuAR - 08-10-2009 22:22:42

Murray boi się o zdrówko? Aż tak ciężko to wygląda?
Czyli o ile się nie mylę to 1wsza 4ka to:
1 nadal
2 djokovic
3 del potro
4 roddick

No mażeniem dla Andyego to byłaby połówka z novakiem, w tym roku baty Serb zbiera.
Dla del potro to z tej czwórki po USO żaden nie jest straszy, ale możliwe że portek wakacyjnie przybył do Chin. Nadal zapewne o ile żadna część ciała go nie zawiedzie to połówkę wywalczy więc będzie bardzo ciekawie.
ale to tylko gdybanie :)

COA - 09-10-2009 18:58:48

Przydałoby się natrzaskać trochę punktów dla pewności, dobre losowanie byłoby mile widziane, nawet kosztem ewentualnej sromotnej porażki w 1/2.

Zbierz się Andy, do Londynu trzeba pojechać i nabić ile się da.

Bizon - 09-10-2009 19:20:57

Ja mysle ze brak Murraya i Federera to bardzo duza szansa zeby A-Rod wygral jeszcze jakiegos Mastersa. Szkoda tylko ze forma nie ta co od stycznia do lipca. Pekin pewnie Roddick potraktowal jako trening a Kubota po prostu zlekcewazyl i obudzil sie z reka w nocniku, takze jeszcze nie przekreslabym Andy'ego w Szanghaju. Sprzydaloby sie dobre losowanko, a pozniej forma i moze byc tutaj naprawde calkiem niezly rezultat.

metjuAR - 09-10-2009 21:00:56

Oby oby. :) Istnieje coś takiego jak "sportowa złość" i może się obudzić w Roddicku (podobnie jak w Del Potro).

DUN I LOVE - 09-10-2009 23:40:11

Losowanie turnieju głównego: Sobota, 10.10, 3:00 p.m.


OUT Santoro, Fabrice FRA 44
Jedno SE wyczyszczone


IN Zverev, Michael GER 53
IN Isner, John USA 55


ALT:
1. Safin, Marat RUS 58
2. Mayer, Leonardo ARG 59
3. Serra, Florent FRA 61
4. Koellerer, Daniel AUT 62
5. Vliegen, Kristof BEL 63
6. Tipsarevic, Janko SRB 64

Raddcik - 10-10-2009 09:53:12

DUN I LOVE napisał:

Losowanie turnieju głównego: Sobota, 10.10, 3:00 p.m.

U nich czy u nas :P ?


To jest turniej grany w hali czy na zewnątrz :D ?

szeva - 10-10-2009 12:02:25

W 1 R kwal. Łukasz Kubot wygrał z Ivo Klecem 6-3,6-4 i w meczu decydującym o awansie do turnieju głównego zagra z Robbym Gineprim, będzie ciężko z Robbym

Bizon - 10-10-2009 12:21:38

metjuAR napisał:

Oby oby. :) Istnieje coś takiego jak "sportowa złość" i może się obudzić w Roddicku (podobnie jak w Del Potro).

No tak, u Roddicka jednak sportowa zlosc konczy sie na połamaniu rakiety, klotniach z sedziami, pogaduszkami z publicznoscia. Lepiej zeby na kort wyszedl skoncentrowany i serwis siedzial wtedy bedzie ok ;)

metjuAR - 10-10-2009 12:51:57

szeva777 napisał:

W 1 R kwal. Łukasz Kubot wygrał z Ivo Klecem 6-3,6-4 i w meczu decydującym o awansie do turnieju głównego zagra z Robbym Gineprim, będzie ciężko z Robbym

ginepri nie ma co, na hardzie jest całkiem dobry, co poświadcza półfinał USO 2005. chciałbym aby Polak wszedł do turnieju głównego, ale jadnak stawiam na dwa sety dla robbyego.

co do Roddicka: rzeczywiście to tak wygląda :D A ta rakietka rozwalota jaką ma Radcik na avatarze to mnie ujmuje :):D

Art - 10-10-2009 13:02:59

Drabina:

Nadal [1] - Bye
Blake - Karlovic
Qualifier - Petzschner
Qualifier - Robredo [14]
Monfils [11] - Mathieu
Hewitt - Isner
Benneteau - Ljubicic
Bye - Verdasco [7]

Del Potro [3] - Bye
Chardy - Melzer
Lopez - Garcia-Lopez
Gasquet - Ferrer [16]
Soderling [9] - Hanescu
Kohlschreiber - Almagro
Zeng - Sela
Bye - Tsonga [5]

-------------------------------

Davydenko [6] - Bye
Kunitsyn - Andreev
Qualifier - Qualifier
Zverev - Gonzalez [10]
Stepanek [13] - Ferrero
Acasuso - Beck
Qualifier - Wawrinka
Bye - Roddick [4]

Simon [8] - Bye
Troicki - Monaco
Gong - Safin
Berdych - Cilic [12]
Haas [15] - Becker
Qualifier - Vassallo-Arguello
Qualifier - Gulbis
Bye - Djokovic [2]

* * * * *

Ale towarzycho ma James :lol:

Po ostatnim tygodniu ciezko cos przewidywac; z gory niby wielki faworyt to DelPo, ale nie wiadomo jak jest dysponowany i czy to co go dopadlo w Tokio bylo spowodowanie jedynie gorszym samopoczuciem tamtego dnia i ma to juz za soba. Jak nie on to moze ktos z dwojki Soderling, Tsonga choc w ich przypadku 3tydzien gry z rzedu moze dac o sobie znac i tez nic tu nie zdzialaja. Gaelowi tez sie ostatnio calkiem przyzwoicie powodzi i gdyby dostal takie wydanie Nadala jakie ostatnio obserwujemy to moze tez by sobie z nim ponownie poradzil.

Na dole gdyby Rod byl w formie moglby myslec nawet i o finale, a tak to nie wiem. Haas wraca po dluzszej przerwie, ale czerwcowej formy, na dodatek w hali pewnie nie zaprezentuje, wiec poza IIIr. ciezko bedzie mu wychylic nosa. Gulbis jak zwykle ze szczesliwym losowaniem :D Novaka juz raz ogral w tym roku, w dodatku w Pekinie przelamal bariere 2rundy, ale i tak sie zbytnio nie podpalam i spodziewam sie zwyciestwa Serba jezeli doszloby do takiego meczu.

metjuAR - 10-10-2009 13:07:13

http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/mds.pdf mamy już drabinkę turnieju głównego. wygląda naprawdę fajnie i obiecująco dla roda. W ćriartce potencjalnym rywalem może być dawidienko z którym h2h ma 5:1. Z potencjalnych ćwierćfinałów najciekawiej zapowiada się pojedynek tsongi z del potro.
COA Andy i biegnij po finał :)

Robertinho - 10-10-2009 13:44:52

Uuu, to Nadala już w pierwszym meczu kłopoty czekają. Ciężko wskazać faworyta, gdyby to nie był drugi tydzień gry bez przerwy, powiedziałbym Djoko; chyba że Portek i Rod się odrodzą.

Fed-Expresso - 10-10-2009 14:25:23

Górna połówka bardzo mocna, Potro i Bonga w jednej ćwiartce, no szkoda wielka bo Jo widać łapie bardzo wysoką formę u schyłku sezonu a tu już JM w 1/4.

asiek - 10-10-2009 14:54:29

Ciężko cokolwiek prognozować. Zbyt zagadkowa i zaskakująca jest ta część sezonu. W zasadzie u każdego z faworytów można dopatrzyć się minusów, tak więc ewidentnego numeru jeden na ten turniej nie ma.

Djokovic teoretycznie najłatwiej ale wspominane zmęczenie może mieć spore znaczenie. W końcówce rozgrywek nawet lekkie przeszarżowanie może skończyć się bardzo źle dlatego na miejscu Novaka by się oszczędzał. No i jeszcze zobaczymy jak poradzi sobie w Pekinie z Cilicem, bo to chyba najgroźniejszy rywal z całej połówki...

Będzie niezły gong jak Safin polegnie w I rundzie :D

szeva - 10-10-2009 15:14:03

W 1 ćwiartce do QF spokojnie powinien przejść Nadal, mam nadzieję że zagra z Verdasco, ale Fernando prezentuje sie ostatnio kiepsko, namieszać może Isner
2 ćwiartka to dwa ciekawe mecze w 3R Rysiek-DelPo i Soderling-Jo, ale ta ćwiartka (chyba) ze wskazaniem na Del Potro
3 ćwiartka wydaję się że w QF Kolia zagra z A-Rodem, ale Davydenko będzie miał ciężki mecz w 3R z Gonzem, Roddick ma pierwsze rundy w miarę łatwe
4 ćwiartka spokojnie powinien ja wygrać Nole, choć jego mecz w QF z Ciliciem może być ciekawy

Trudno jet cokolwiek przewidywać bo w obecnym okresie mamy wiele sensacji, ale w finale powinien na pewno zagrać Djokovic a jego rywalem będzie Nadal lub Davydenko

Raddcik - 10-10-2009 15:21:29

szeva777 napisał:

w finale powinien na pewno zagrać Djokovic

No czy ja wiem czy napewno... w drugim tygodniu gry to będzie rękawami oddychał. Mam nadzieje że Roddick się opamięta... a wtedy napewno stać go na kolejną wygraną z Novakiem.

Natomiast jesli zobaczymy Roda z Pekinu, to nawet Wawrinki nie przejdzie :]

COA - 10-10-2009 15:32:23

Gorzej jak Kubot będzie kwalifikantem który zagra ze Stachem.

A poważnie, Roddick ma drabinkę świetną, jeżeli chce cokolwiek ugrać. COA !

metjuAR - 10-10-2009 15:45:35

O tak, dawno już tak nie losował. :) Acha,  w Pekinie miał równie łatwo: kubot, ljubicic, i w miarę groźny Soderling. No bardzo ciekawy jestem jego występu. Jak dojdzie do II rundy gdzie w dwóch setach rozgryzie Stacha to już wiem że Andy wrócił. Walcz mistrzu. Finał twój.

COA - 10-10-2009 15:46:39

Jak dojdzie do II rundy

Aż tak źle nie jest, BYE'a pyknie.

metjuAR - 10-10-2009 15:51:12

O kurde ale walnęłem :D zestarzałem się już :)

Woodies_Fan - 10-10-2009 22:49:12

Zapowiedz Mastersa  w Szanghaju:

http://www.atpworldtour.com/News/Tennis … eview.aspx

Shanghai ATP Masters 1000 Preview
10.10.2009

The eighth ATP World Tour Masters 1000 tournament of the season, the Shanghai ATP Masters 1000 – Presented by Rolex, features 17 of the Top 20 players in the South African Airways 2009 ATP Rankings, including eight of the Top 10.

The top seed is World No. 2 Rafael Nadal, who is coming off a semi-final effort in at the China Open in Beijing (l. to Cilic). The 23-year-old Spaniard, who ranked No. 1 for 46 consecutive weeks from August 18, 2008 to July 5, 2009, has compiled a 27-4 record in ATP World Tour Masters 1000 tournaments this season. Three of his titles have come in Masters 1000-level play (Indian Wells, Monte-Carlo, Rome). He has a tough opening-round assignment against the winner of James Blake - Ivo Karlovic and the first seed he could meet is No. 14 Tommy Robredo in the third round (Nadal leads 4-0).

In the quarter-finals, the Spaniard could face No. 7 Fernando Verdasco (Nadal leads 10-0) or No. 11 Gael Monfils (Nadal leads 5-1). Unseeded Lleyton Hewitt and Ivan Ljubicic are also possible quarter-finalists. Verdasco takes on the winner of Julien Benneteau - Ljubicic in the second round, while Monfils meets countryman Paul-Henri Mathieu in the first round with the winner to play Hewitt or John Isner.

In the second quarter of the draw, US Open champion Juan Martin del Potro plays the winner of Jeremy Chardy - Jurgen Melzer in his opening round. The Argentine could meet No. 16 David Ferrer in the third round (tied 2-2). Ferrer has a tough opener with Frenchman Richard Gasquet (Ferrer leads 4-1). In the quarter-finals, del Potro's possible seeded opponent is No. 5 Jo-Wilfried Tsonga (del Potro leads 3-0) or No. 9 Robin Soderling (tied 1-1). Tsonga plays the winner of wild card Shao-Xuan Zeng or Dudi Sela, while Soderling opens with Romanian Victor Hanescu.

In the third quarter, No. 4 Andy Roddick is the highest seed followed by No. 6 Nikolay Davydenko, who reached the final at last year's Tennis Masters Cup in Shanghai. Roddick, who plays a qualifier or Stanislas Wawrinka in his opening match, could face No. 13 Radek Stepanek in the third round (Roddick leads 5-1). Stepanek has a difficult first round against former World No. 1 Juan Carlos Ferrero (Stepanek leads 2-1). Davydenko will take on the winner of the all-Russian first round between Igor Kunitsyn and Igor Andreev (Kunitsyn leads 1-0). Davydenko is a combined 7-1 against his countrymen. The first seed Davydenko could meet is No. 10 Fernando Gonzalez (Davydenko leads 5-0).

In the final section of the draw, No. 2 Novak Djokovic, who won the Tennis Masters Cup last year in Shanghai and has a 25-7 record in ATP World Tour Masters 1000 play this season, takes on a qualifier or wild card Ernests Gulbis in his opening match (Djokovic leads 2-1). The Serb could meet No. 15 seed Tommy Haas in the third round (tied 2-2). Haas battles countryman Benjamin Becker in the first round (Becker leads 1-0).

Djokovic's possible quarter-final opponents are No. 8 Gilles Simon (Djokovic leads 3-1) or No. 12 Marin Cilic (Djokovic leads 3-0). Cilic, who is playing Djokovic in the Beijing final, has a tough first round against Tomas Berdych (Berdych leads 1-0). The Cilic-Berdych winner will likely take on Marat Safin in the second round. The Russian plays Chinese wild card Mao-Xin Gong.

Bizon - 11-10-2009 02:09:30

Dawno tak nie wylosowal, bo dawno nie byl turniejowa 4. Roddick w swojej przyzwoitej formie z tego sezonu spokojnie by z tego zrobil final. Tak to moze byc znowu jakas wtopa. Mam nadzieje ze forma wroci, bo tak na dobra sprawe tak dobra okazja do zrobienia finalu Mastersa szybko sie nie pojawi. W ewentualnym finale - baty od Del Potro po raz czwarty z rzedu.

Fed-Expresso - 11-10-2009 08:37:55

Łukasz 6/2 2/1 z Gineprim, Polak bardzo blisko awansu do main draw.

Dawaj Kubot!!

Barty - 11-10-2009 10:18:49

Kubot 6/2 6/7 6/3 !
Brawo Polak ;) Gdyby miał stabilniejszą forme, to już dawno byłby w TOP100, ale i tak jest to już coraz bliżej ;)

michi3 - 11-10-2009 10:29:15

Nom, znakomicie zagrał.

COA - 11-10-2009 10:32:56

Ani mi się waż go do Wawrinki.

Raddcik - 11-10-2009 10:44:31

COA napisał:

Ani mi się waż go do Wawrinki.

Spokojnie, drugi raz cudu nie będzie :)

COA - 11-10-2009 11:05:28

Lepiej dmuchać na zimne :P

Raddcik - 11-10-2009 11:46:38

Za nami dwa pierwsze rozstrzygnięcia w turnieju głównym :

A.Beck def. J.Acasuso 7-6 1-0 i krecz
S-X.Zeng def. D.Sela 2-6 6-1 6-4

Niespodzianką jest zwycięstwo dzikiej karty z chin nad Selą. Dziś jeszcze dwa inne mecze pierwszej rundy :

F.Lopez - G.Garcia-Lopez
I.Andreev - I.Kunitsyn

Raddcik - 11-10-2009 15:03:57

No i Kubot z Wawrinką :P

Plan na jutro :

http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/op.pdf

----------------------------------------------------------------------
Drabinka uzupełniona o kwalifikantów :

Main Draw

(1) NADAL, Rafael ESP - BYE
BLAKE, James USA - KARLOVIC, Ivo CRO
MAYER, Florian GER - PETZSCHNER, Philipp GER
LLODRA, Michael FRA - (14) ROBREDO, Tommy ESP

(11) MONFILS, Gael FRA - MATHIEU, Paul Henri FRA
HEWITT, Lleyton AUS - ISNER, John USA
BENNNETEAU, Julien FRA - LJUBICIC, Iván CRO
BYE - (7) VERDASCO, Fernando ESP

(3) DEL POTRO, Juan Martín ARG - BYE
CHARDY, Jeremy FRA - MELZER, Jurgen AUT
LOPEZ, Feliciano ESP - GARCIA LOPEZ, Guillermo ESP
GASQUET, Richard FRA - (16) FERRER, David ESP

(9) SODERLING, Robin SWE - HANESCU, Victor ROM
KOHLSCHREIBER, Philipp GER - ALMAGRO, Nicolás ESP
(WC) ZENG, Shao Xuan CHN - SELA, Dudi ISR
BYE - (5) TSONGA, Jo Wilfried FRA

(6) DAVYDENKO, Nikolay RUS - BYE
KUNITSYN, Igor RUS - ANDREEV, Igor RUS
CHIUDINELLI, Marco ITA - BELLUCCI, Thomaz BRA
ZVEREV, Mischa GER - (10) GONZALEZ, Fernando CHI

(13) STEPANEK, Radek CZE - FERRERO, Juan Carlos ESP
ACASUSO, José ARG - BECK, Andreas GER
KUBOT, Lukasz POL - WAWRINKA, Stanislas SUI
BYE - (4) RODDICK, Andy USA

(8) SIMON, Gilles FRA - BYE
TROICKI, Viktor SRB - MONACO, Juan ARG
(WC) GONG, Mao Xin CHN - (WC) SAFIN, Marat RUS
BERDYCH, Tomas CZE - (12) CILIC, Marin CRO

(15) HAAS, Tommy GER - BECKER, Benjamin GER
VASSALLO ARGÜELLO, Martín ARG - SCHUETTLER, Rainer GER
FOGNINI, Fabio ITA - (WC) GULBIS, Ernests LAT
BYE - (2) DJOKOVIC, Novak SRB

Fed-Expresso - 11-10-2009 15:19:02

Szykuje się 2-0 w H2H z Rodem :D

Raddcik - 11-10-2009 15:29:22

Fed-Expresso napisał:

Szykuje się 2-0 w H2H z Rodem :D

Nie kracz :P

A tak na poważnie, to się nawet ciesze że jest okazja do rewanżu, drugie trzęsienie ziemi tym razem się nie przytrafi :)

Fed-Expresso - 11-10-2009 15:47:31

Gdzie twój patriotyzm ,ZAWSZE I WSZĘDZIE należy rodaka dopingować :P

Bizon - 11-10-2009 15:53:09

Ale była by beka z Roddicka jakby przegral z Kubotem drugi w przeciagu 8-9 dni ;)

metjuAR - 11-10-2009 16:58:17

Bizon napisał:

Ale była by beka z Roddicka jakby przegral z Kubotem drugi w przeciagu 8-9 dni ;)

no właśnie BYŁA BY , ale nie będzie rod gładko w dwóch setach go rozjedzie. A RODaka to ja np. dopinguję.

A szczerze, troszkę mi szkoda że Kubot i rod mogą się spotkać w II rundzie. wolałbym ćwiattkę ,albo połówkę. Ciekaw jestem czy wogóle stasia Polak przejdzie...

jaccol55 - 11-10-2009 17:29:21

Tak mówicie, jakby Kubot grał w I rundzie z jakimś marnym kwalifikantem. Nie, On gra z Wawrinką, jeśli z nim wygra to już będę pełen podziwu, ale szczerze mówiąc wątpię, żeby ugrał nawet seta. Jutro zobaczymy, jak to będzie wyglądało...

Fed-Expresso - 11-10-2009 17:31:41

Teoretycznie Kubot nie powinien dostać więcej niż 3-4 gemy na seta, tylko , że teoretycznie Wawrinka powinien być w top 5 i mieć z 15 wygranych turniejów.

Dlatego równie dobrze może ograć Polaka gładko, jak i zostać pokonanym równie wyraźnie.

jaccol55 - 11-10-2009 17:33:23

Tak, ale co niektórzy już chyba zapomnieli, że Kubot gra w ogóle I rundę...

DUN I LOVE - 11-10-2009 17:37:42

metjuAR napisał:

A RODaka to ja np. dopinguję.

Dobre :D

Nie podpalałbym się występem Kubota z Rodem, bo coś czuje, że Staś pokrzyżuje nam plany ;)

szeva - 11-10-2009 17:41:39

No i Kubot wpadł na Stasia, będzie ciężko, ale mam nadzieję na triumf Polaka :)
Ciekawe czy PSEXTRA pokaże mecz Kubota??? Z tego co wiem to są kamery na Grandstandzie i będzie taka możliwość, ale znając PSEXTRA będą się trzymać sztywno kortu centralnego, czyli w tym czasie będą pokazywać mecz Ryśka z Ferru :(

jaccol55 - 11-10-2009 17:43:47

Niekoniecznie, powinni pokazać mecz Polaka.

DUN I LOVE - 11-10-2009 20:46:22

http://i34.tinypic.com/ibavk8.jpg

O to zawodnicy w Szanghaju grają. Puchar (statuetka) dla zwycięzcy to wybór kibiców, którzy na stronie internetowej głosowali na 1 z 3 przedstawionych modeli (projektant: Royal Selangor ). Wygrał ten powyższy. To "coś" na górze to niby te liście magnolii, w które ucharakteryzowany jest dach stadionu tenisowego, na którym rozegrany zostania przedostatnia impreza z serii masters w tym roku.

Więcej: http://www.atpworldtour.com/News/Tennis … rophy.aspx

Fans To Decide On Trophy For Shanghai ATP Masters 1000 Presented By Rolex

Tournament organisers of the Shanghai ATP Masters 1000 presented by Rolex are giving tennis fans an opportunity to vote for the best trophy design to be presented at the ATP World Tour Masters 1000 tournament on 18 October.

Royal Selangor, makers of the world’s finest pewter, has created three trophy options designed by Huang Jin De.  Images of the three designs are on the tournament website and voting is via the tournament's website.

The design that gets the most votes will be the new perpetual trophy.  Voting is now open and will close at 12 p.m. (5 a.m. GMT) on 11 September.

“Just like at the Grand Slams, this new trophy will be held by the tournament and each year the winner’s name will be engraved on it with the new champion being presented with a replica to keep,” added co-Tournament Director Michael Luevano.

As an added incentive to vote, three tennis fans will be drawn out by JUSS Event, promoters of the Shanghai ATP Masters 1000 presented by Rolex, and Royal Selangor for a trip to Malaysia and the Royal Selangor organisation to watch the creations being made.

COA - 11-10-2009 21:34:17

Wybitnie tragiczny :D

DUN I LOVE - 11-10-2009 21:42:08

Lekki żal. Moim zdaniem powinien przetrwać nawyk z serii Masters Series jeszcze, gdzie każdy turniej nagradzany był taką samą statuetką, w kształcie loga całego cyklu MS. Jedyne co ulegało zmianie to nazwa imprezy na plakietce przyklejonej do tego quasi-pucharu.

EDIT:
O coś takiego mi chodzi:

http://www.andymurray.com/display_image/725

Sydney - 12-10-2009 10:43:42

To trofeum to jakieś kpiny :| ( ksztalt , kolor ! ) .

Ale juz o turnieju coś . To tak : budze sie , patrze a tu James znowu wygrywa Tb :D malo tego nie zadawala sie tym , efekciarsko zdobywa final seta i Rafa juz moze sie bać .

Najczarniejszy ze snów Roda spelnia się . Lukasz *4-1

DUN I LOVE - 12-10-2009 10:56:07

Niezły mecz Jamesa. Zdarzały się chwile roztargnienia, ale już od Tb w 2 secie Amerykanin grał naprawdę dobrze, popisywał się bardzo ładnymi minięciami. Co ważniejsze, były to piłki kluczowe dla seta i całego meczu. W 3 secie podanie Chorwata coraz rzadziej trafiało w karo i w zasadzie było po spotkaniu.

Kubot 6-2, lol :D

Landon - 12-10-2009 11:20:13

Kubot 6-2 2*-3 :D

Ale Rysiek chyba tylko od bp umie sety zaczynać. 4-6 0-1* na razie.
Allez!

Fed-Expresso - 12-10-2009 12:12:13

James wytrzymał, ale tym razem chyba popłynie z Rafą w 2 setach.

Dalej grają Ferrer i Boredo.

Kubot przegrał niestety 2 seta 6/7 , ale miejmy nadzieję, że Polak dopnie swego w decydującej partii, wszak loosera po drugiej stronie ma nieprzeciętnego :D.

Sydney - 12-10-2009 12:24:15

Fed-Expresso napisał:

Kubot przegrał niestety 2 seta 6/7 , ale miejmy nadzieję, że Polak dopnie swego w decydującej partii, wszak loosera po drugiej stronie ma nieprzeciętnego :D.

O widzisz , Ty piszesz że Wawrinka to Loser , a taki Tomek Tomaszewski przed chwila powiedział mi że Stan znany jest z żelaznej psychiki :D , i komu wierzyć ? :P

Łukasz przegrał Tb w niewybaczalny sposob , bowiem prowadził w nim już *5-1 , oby to zostało bez wplywu na wynik trzeciego seta ;) aczkolwiek już stalo się nieszczęscie , bo dłuzszy mecz to większy ubytek sił .

Fed-Expresso - 12-10-2009 12:31:58

Najgorsze jest to, że Polak jeszcze nie stracił podania w tym meczu a już przebywa na korcie ponad 2 h.

Nie wiedziałem, że prowadził 5-1 w TB, no naprawdę ogromna szansa się wymknęła Kubotowi, bo teraz to różnie może się potoczyć.

Mimo to, niezależnie od wyniku, możemy się cieszyć, że w końcu Łukasz pogrywa na miarę możliwośći i wygrywa do 2 sety z czołowymi zawodnikami.

Sydney - 12-10-2009 13:52:03

Fed-Expresso napisał:

Najgorsze jest to, że Polak jeszcze nie stracił podania w tym meczu a już przebywa na korcie ponad 2 h.

Serwisu nie stracil do końca tj. przez trzy godziny z hakiem , i na nic to :/ 26 76 76 Wawrinka

Robertinho - 12-10-2009 14:24:30

Fed-Expresso napisał:

James wytrzymał, ale tym razem chyba popłynie z Rafą w 2 setach.

Więcej wiary! Jeśli nie w siłę Jamesa, to przynajmniej w słabość Nadala. :D

Fed-Expresso - 12-10-2009 15:06:01

Stepanek def Ferrero 6/3 6/0

JCF chyba już ma dość tego sezonu, sporo grał, jeden turniej wygrany, 1/4 Wimbla, czyli rok w gruncie rzeczy bardzo udany.

A Car jak narazie 4/4 z totalnie anonimowym kwalifikantem z Chin.

Statystyczny - 12-10-2009 15:26:50

Ten Gong mi się całkiem podoba. W przyszłości może coś osiągnąć.

metjuAR - 12-10-2009 15:46:32

Safin gra w drugim secie z breakiem :)

Wrócę do meczu Kubota. tak naprawdę to przegrał wygrany mecz. Jednak to co mi się u Stasia podobało to, to że się nie poddał i robił coś (przynajmniej znacznie lepiej) co Roddick w pekinie nie porafił uczynić- trzymał w miarę możliwości Polaka od siatki. Wiadome że Łukasz jest pod siatką o wiele badziej skuteczny niż Andy czy Stach. Tak czy siak mecz był ciekawy z ładnymi zagraniami z jednej i drugiej strony. Brawo dla Kubota bo walczył i był naprawdę blisko, ale i owacje dla wawrinki gdyż pokazał że umie się pozbierać do kupy nawet będąc o dwie piłki od przegranej.

Fed-Expresso - 12-10-2009 16:05:14

Żeby nie było za pięknie w Tokyo, Gulbiś zara leci z Fogninim.

Lena - 12-10-2009 16:09:57

I już poleciał, Fabio 7-6 6-3, Ernest idzie w myśl zasady co za dużo to nie zdrowo :]

A Safin z kolegą Gongiem 6-4 6-4 ;)

Serenity - 12-10-2009 17:46:59

http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/op.pdf  -plan gier na wtorek(jutro)

Raddcik - 12-10-2009 17:54:46

COME ON ANDY !! Bez jaj ! Szybkie dwa ! :)

Sydney - 12-10-2009 20:07:49

Lena napisał:

A Safin z kolegą Gongiem 6-4 6-4 ;)

Jak w drugiej przydzielą mu Berdycha to jeszcze gotowy jaką trzecią runde zrobić , a może i ćwiare , no ale jakby odpukać Tomaszek sie jutro nie spisał , to może byc z Maratem slabiutko . Wiem odkrycie na miare kopernika :D

DUN I LOVE - 13-10-2009 08:12:51

Jaki miły początek dnia: mecz Hewitt - Isner na PSE w towarzystwie Tomka Lorka :D

Jeszcze zdanie o Gulbisie. On miał grać kwale, ale po Pekinie uznał, że za dużo tej gry w Azji (porażka w 1/4 to konieczność gry 3 meczów przecież) i wycofał się z eliminacji do Szanghaju. Miał to szczęście, że organizatorzy mieli do ostatniej chwili 2 wolne dzikie karty i jedna z nich powędrowała do Łotysza.

Nathan Healy trenerem Rusty'ego :galy:

metjuAR - 13-10-2009 08:22:41

DUN I LOVE napisał:

Jaki miły początek dnia: mecz Hewitt - Isner na PSE w towarzystwie Tomka Lorka :D

no Lleyton po niemrawym swoim pierwszym gemie serwisowym w drugim pokazał pazur i pięknym lobem załatwił Isnera. Jak narazie to wymiany bezapelacyjnie wygrywa kangur :D

edit
Hewitt 6/2 6/4 Isner. Przyznam szczerze że spodziewałem się że isner postawi cięższe warunki do gry. Hewitt grał agresywnie i konsekwentnie na backhand jankesa, który to w aut lub siatkę bił piłeczkę. Z taką grą Hewitt może coś fajnego zwojować. Brawo.

Dawidienko 6/2 6/4 kunicyn :) jedzie Rusek pewnie i ćwiartka z Rodem wydaje się być pewna :)

metjuAR - 13-10-2009 14:51:21

O k****. rod :rozpacz: Nie zrobił jakiegoś szczególniego ruchu nogą .... pewnie skręcił coś sobie albo nadciągnął. Ehhh :( Stasiek drugi raz tak z nim przechodzi dalej.

COA - 13-10-2009 14:59:05

Co się stało, wracam do domu i widzę krecz :|

Raddcik - 13-10-2009 15:00:15

Cos mi sie wydaje że to mógł Roddick zaplanować. Wczoraj sie pluł do władz tenisa,na twitterze też miał jakies pretensje o długi sezon i liczne kontuzje...

Przeciez on nawet źle nie stanął i kuleć zaczął :]

Ból i to taki żeby nie móc kontynuować gry, nie bierze sie z niczego...


Ładnie to Andy wymyśliłeś ...


Jak ci się nie chce grać to nie graj i problem z głowy...

szeva - 13-10-2009 15:31:15

To może być naciągnięcie więzadeł,  wiem bo sam to 4 razy  miałem!!! :( i raz właśnie grając w piłkę zrobiłem podobny ruch do ruchu Roddicka i więzadła naciągnąłem

Robertinho - 13-10-2009 15:44:39

Rzeczywiście jakieś to dziwne... najpierw przegrana z Kubotem zupełnie bez walki, potem tyrady(nie mówię, że niesłuszne) pod adresem ATP, teraz krecz... Nie widziałem tej sytuacji, ale zakładam że Radek nie bez przyczyny poddaje tę kontuzję w wątpliwość. No chyba że ma jakiś poważniejszy uraz, który mu od jakiegoś czasu dokucza i dziś się przy jakimś całkiem normalnych ruchu odezwał, tak też czasem bywa.

jaccol55 - 13-10-2009 15:52:02

Kontuzja rzeczywiści dziwna, akcja jak wiele innych i nagle coś w nodze strzela. Co do braku chęci, to jakoś mi się nie wydaje, grał coraz lepiej, a nie coraz gorzej, więc zejście z kortu z kaprysu budzi pewien znak zapytania.

A jutro zapowiadają się całkiem ciekawe spotkania: Monfils (dzisiaj grał bardzo pewnie z Mathieu) - Hewitt, Nadal - Blake.

Plan gier na środę.

DUN I LOVE - 13-10-2009 16:14:57

Berdych jednak wygrał z Ciliciem. W 1 secie Czech pokpił sprawę, przez swoje szkolne błędy stracił przewagę przełamania. Mecz stał na niezłym poziomie. Marin trafił na faceta o podobnym stylu gry, grającym chyba jeszcze mocniej niż sam Chorwat. Nawalanka z obu stron rzeczywiście wpłynęła na dynamikę gry, ale też (co oczywiste) prowokowała sporo niewymuszonych błędów i to bardzo wyraźnych. Na brak emocji narzekać nie można, ale przesadziłbym, gdybym napisał, że takie coś jest miłe dla oka.

Co do Roddicka to nie widziałem tej sytuacji, ale bym nie przesadzał. Żeby sobie coś nadwyrężyć (naciągnąć czy zerwać) wcale nie trzeba padać i łamać nogi na pół. Poza tym nie chce mi się wierzyć, aby Rod poddał mecz w ramach protestu. Nie przy takiej drabince, nie przy nieobecności Marysia czy Feda i nie w takim turnieju. Po prostu miał pecha, co niefortunnie zeszło się w czasie z Jego krytyką pod adresem ATP. Oczywiście tak mi się tylko wydaje. Przychodzi mi na myśl kontuzja Messiego w 2006 roku w meczu z Chelsea. Facet normalnie szedł, raptem coś poszło w nodze i zaczął płakać bo już wiedział, że nie zagra do końca sezonu.

Oby u Roddicka nie było podobnego scenario.
Swoją drogą Wawrinka ma rzeczywiście szczęście do kreczów Roddicka.

metjuAR - 14-10-2009 08:17:03

DUN I LOVE napisał:

Swoją drogą Wawrinka ma rzeczywiście szczęście do kreczów Roddicka.

Nawetb sam wczoraj po meczu podszedł do głównego arbitra i rzekł mu że to drugi raz tak wygrywa :(

Lena - 14-10-2009 09:05:26

Oba niu bolsy w pierwszych steach do przodu :D
Safin 6-3 z Berdychem a Lejton 6-4 z Gaelem :]

Fed-Expresso - 14-10-2009 09:07:04

Car 6-3 1-0

Walcz Rosjaninie!

DUN I LOVE - 14-10-2009 09:22:07

Dzisiejszy dzień zaczął się podobnie jak wczoraj. Tomek Lorek i mecz Hewitta :D
Bardzo dobre widowisko trwa na centralnym. Szkoda, że teraz Gael robi co chce :P Tak sobie pogadaliśmy trochę o NB. Mając to na uwadze spojrzałem dziś na tenis kangura w zupełnie inny sposób. Na tle łupaczy to ta gra Lleytona to coś wręcz szalenie widowiskowego. Daleko mu pod tym względem do Feda, ale cóż to jest za różnorodny tenis. Na tym polega gra z tyłu kortu, aby w zależności od sytuacji nie bać się też zaatakować. Dzisiejsza młodzież tego raczej nie potrafi (nie chce?).
Hewitt i Monfils prędko z kortu nie zejdą. Długie wymiany, relatywnie mało błędów. Spotkanie może się podobać. A Francuz wygarnia takie piłki, że aż głowa pobolewa :]

Car miał Bp na 2-0 w 2 secie, by po chwili być już z tyłu. A Haasowi znowu coś dolega :/ Poddał mecz z Rainerem i pozostawił 2 duże znaki zapytania:
- co tym razem go boli?
- co Szufler robi w 3 rundzie Mastersa?

Sydney - 14-10-2009 09:33:31

Karwasz twarz ! Co to za porządki ? Czy to nie mozna było zacząć dwie godziny wcześniej i zmieścić Marata na centralnym ? Juz nawet nie chodzi o to że nie dane nam jest to widzieć , ale o to że Safin ostatnio upodobal sobie gre po liniach , przez co siłą rzeczy moze być krzywdzony przez liniowych bo na grandstand czelendzeza nie stykło . Ale narazie nie ma złego wyniku , tylko break z tyłu w drugim , a z Tomasem to tyle co nic . a  może jak LLeyton się spręży i skończy Gaela w dwóch to jeszcze meczowego gema u Marata zobaczymy ;)

DUN I LOVE - 14-10-2009 09:42:13

Alvaro napisał:

a  może jak LLeyton się spręży i skończy Gaela w dwóch to jeszcze meczowego gema u Marata zobaczymy ;)

Chciał dobrze, a wyszło tak, że zaraz zacznie grać 3 seta :)

Lena - 14-10-2009 09:43:19

Oglądać można na takiej fajnej stronie co sie bet365.com nazywa i czelendża na szczęście dla liniowych co Safina obsługują, na grandstandzie posiadają :D Także spoko strzeżonego pan Bóg strzeże w sensie linii safinowych xDD

ee no Safin weź no rusz dupe i wykorzystaj brejki które sypią sie jak z worka pełnego talarów :]
DAVAI !

Sydney - 14-10-2009 09:45:04

DUN I LOVE napisał:

Alvaro napisał:

a  może jak LLeyton się spręży i skończy Gaela w dwóch to jeszcze meczowego gema u Marata zobaczymy ;)

Chciał dobrze, a wyszło tak, że zaraz zacznie grać 3 seta :)

Tak to jest , jak sie jedyne asy serwuje na rozgrzewce . Lepszy serwis Lleytona i z trójkolorowych ostałby sie tylko Tsonga . Taka prawda :]

DUN I LOVE - 14-10-2009 09:47:06

Alvaro napisał:

Tak to jest , jak sie jedyne asy serwuje na rozgrzewce . Lepszy serwis Lleytona i z trójkolorowych ostałby sie tylko Tsonga . Taka prawda :]

Fakt. Po obu stronach podanie bardziej wadzi niż pomaga. No jak nie chcą serwować asów to przynajmniej na kąśliwe returny sobie popatrzą :D

Rusty z przodu w 3 secie.

Sydney - 14-10-2009 09:50:59

DUN I LOVE napisał:

Rusty z przodu w 3 secie.

Teraz to już za Gaelem jestem ;) , a Lena to weż może zarzuć linka do Marata dla coponiektorych niepełnosprytnych

Lena - 14-10-2009 09:55:20

www.bet365.com- rejestrujesz sie za free
http://www.atdhe.net/7929/watch-atp-mas … vs-berdych i tu bezpośredni link, ale nie gwarantuje, że Cie zaraz nie wywali


zaczyna sie, co Safin ? ehh

Fed-Expresso - 14-10-2009 10:04:32

0/3 z Double Breakiem :/

Szkoda , jak zwykle Marat narobił wielkiego apetytu tym 1 setem, a mamy doczynienia z typowym klopsem pod koniec.

Same zacięte mecze na początek, 3 sety jak wiadomo u Lejtiego i Gaela, a także mordercza walka między Felą i Ferru oraz Boredo z Mayerem.

DUN I LOVE - 14-10-2009 10:22:26

Gael w 3. Tak dobry mecz, jak w dwóch pierwszych setach, nie zasługiwał na taki byle jaki koniec :P Australijczyk wyraźnie nie wytrzymał takiego tempa w końcówce, a Monfils chyba dopiero wtedy na dobre się rozegrał.

Mało ludzi na trybunach, a im się szlema marzy :D

FM-y blisko zwycięstwa ;)

Lena - 14-10-2009 10:24:23

Safinie z 1-4 na po 4, odrobiłeś dwa brejki ??  :szok:

DAVAI !!

Fed-Expresso - 14-10-2009 10:28:40

Nie mogę, po to odrobił 2 breaki żeby zaraz stracić podanie.

Oj Marat, będzie brakowało takich wariatów jak ty w Tourze.

Lena - 14-10-2009 10:32:08

Aaaaa tam spadaj na Kamczatke :/ szkoda
Tomek 3-6 6-4 6-4

Fed-Expresso - 14-10-2009 10:37:39

Dla podsumowania jak narazie dalej grają:

Lopez(d.Ferrer)
Monfils(d.Hewitt)
Robredo(d.Mayer)
Berdych(d.-...-)

Robertinho - 14-10-2009 10:41:58

Widzę że tow. Lena ma w avie jedno z moich ulubinych zdjęć Any, oczywiście lubię je w najwyższej rozdzielczości. :D

Monfils :good:

Safina szkoda, nic nie widziałem oczywiście :] , ale sądząc po tym co piszecie, był to jakiś obustronnym pokaz frajertwa, Marat pokazał więcej. :]

Raddcik - 14-10-2009 10:50:18

Czy ja dobrze widziałem...

Marat nie podał ręki Berdychowi ? :P

DUN I LOVE - 14-10-2009 10:58:22

Marat przegrał, ale pokazał swój urok. Po raz kolejny :p Nie ma co rozpaczać, trzeba się delektować tym, że mamy okazję widzieć go biegającego po korcie ;)

Melzer 3-0 z Del Potro w 1 secie. Słabiutko grał JMDP, ale teraz chyba znamy już problem Argentyńczyka: prawy nadgarstek. Na korcie jest treiner i zapowiada się dłuższy medical timeout.

Robertinho - 14-10-2009 11:01:20

No jak się wywija rakietą jak cepem to nie dziwota...

Raddcik - 14-10-2009 11:38:03

Boss Ivo 6/4 z Verdasco !!! :D

Ajde !

Serenity - 14-10-2009 11:47:02

Czyżby Portka miał znów przegrać w swoim pierwszym meczu?Narazie pierwszy set w plecy-5:7 z Melzerem,w drugim prowadzenie Austriaka 1:0,Soderling przełamuje w 2 secie Almagro,i tu już może być rozstrzygnięcie

DUN I LOVE - 14-10-2009 11:56:16

Jacuszyn napisał:

Czyżby Portka miał znów przegrać w swoim pierwszym meczu?

Tak, przed chwilą Juan martin poddał mecz. Nie było sensu dalej grać, bo o zwycięstwo byłoby bardzo trudno.
Swoją drogą, jakby Melzer przerżnął tego 1 seta to nic tylko w łeb sobie strzelić :D Rywal gra słabo, boli go nadgarstek, lecą ramy za ramami, Austriak prowadzi 3-0 i nagle od tego stanu i Bp na 4-0 seria błędów przez co Juan odrobił całą stratę :D
Lopez - Melzer w 3 rundzie.

Ivan  6-4 4-2 :D

Raddcik - 14-10-2009 11:56:30

Del Potro jak Roddick :roll:

Plaga kontuzji w czołówce ... :(

Fed-Expresso - 14-10-2009 12:05:15

Del Potro to nie jest Federer czy Nadal, którzy sobie po wygraniu Szlema grają jakby nigdy nic. Przeciętny człowiek musi to odczuć, i to bardzo wyraźnie.

rusty Hewitt - 14-10-2009 12:13:04

Verdasco w ostatniej chwili odlamal Ljubicica i jego szanse na wyjazd do Londynu nadal sa wysokie.

Ljubicic 6/4 5/4*

DUN I LOVE - 14-10-2009 12:14:27

rusty Hewitt napisał:

Verdasco w ostatniej chwili odlamal Ljubicica i jego szanse na wyjazd do Londynu nadal sa wysokie.

Ljubicic 6/4 5/4*

Pokpił sprawę Ljubo. Miał Mp przy 6-4 5-2...

EDIT:
Ljubo 64 76 :D
Ależ emocje i napięcie przy ostatniej wymianie. Wspaniale wygląda zagranie z BH Chorwata ;)

rusty Hewitt - 14-10-2009 12:34:06

Ljubicic wymeczyl w TB do 6 sprawiajac duza niespodzianke eliminujac Verdasco. O miejsce w cwiercfinale zagra z Monfilsem.

Fed-Expresso - 14-10-2009 13:30:52

Kto tam w MTT obstawiał 2/1 Blake?

Rafa 6/2 3/2 z Breakiem.

DUN I LOVE - 14-10-2009 13:38:21

Fed-Expresso napisał:

Rafa 6/2 3/2 z Breakiem.

Nie 3/2 a 3/4. I nie z Breakiem, a z Blakiem :P

No koszmarnie mało ludzi na trybunach :]

Fed-Expresso - 14-10-2009 13:41:09

Dobra nie broń tutaj kolegi bo się ośmieszył i tyle :P.

DUN I LOVE - 14-10-2009 13:48:00

Nie bronię. Pierwsza rzecz, że mecz się jeszcze nie skończył (James ma wygrać seta i tyle, bo ja tak postawiłem w MTT :D).
Druga sprawa, że gdybym wiedział, że Nadal zagra dziś najlepszy mecz od wiosny to inaczej bym podszedł do swoich proroctw :P

Rafa bardzo dobrze biega, znakomicie kontruje, pewnie serwuje i bardzo mało psuje z głębi kortu. Dobrze, że widzimy też dobre wydanie JB. Bardzo agresywna i ofensywna gra, zwłaszcza przy swoim serwisie sprawia, że ten mecz jeszcze trwa.
James zdecydowane częściej powinien grać S&V bo sporo na tym zyskuje. W grze z głębi kortu musi chyba strzelać tak jak w 6 gemie 2 seta, by móc na cokolwiek w tym meczu liczyć. Bo kilka wyśmienitych akcji nie zaciemni obrazu tego meczu. Amerykanin po prostu nie miał planu na ten mecz, przynajmniej tak to wygląda jakby go wciąż szukał.

Rafa 6-2 5-5

Bombardiero - 14-10-2009 14:04:59

Ogólnie mecz ładny i świetne wymiany, momentami obaj fenomenalnie.Gdyby James nie zaczął tak słabo w pierwszym secie to mógłby zdziałać tam o wiele więcej.W drugim secie natomiast Amerykanin bardzo dobrze się prezentuje w ofensywie, gra płasko i rusza do sieci.
Zgadzam się z Dawidem, Nadal w końcu coś gra, o dziwo zaserwował więcej asów od Jamesa, czyli serwis już w o wiele lepszym wydaniu.

2 set dla JB w TB(btw znakomicie James, Nadal troche popsuł), świetny mecz się zrobił, tak jak mówię szkoda tego początku.

A teraz Vamos, bo szkoda by było to przegrać, bo w tym turnieju naprawdę można coś zdziałać :P

Moim zdaniem mecze Nadal-Blake mają swój urok i bardzo fajnie się je ogląda.Zaobserwowałem to od poprzedniego roku, gdzie rozegrali dwa ładne spotkania na wiosnę w Ameryce ;)

DUN I LOVE - 14-10-2009 14:12:53

Bombardiero napisał:

2 set dla JB w TB(btw znakomicie James, Nadal troche popsuł), świetny mecz się zrobił, tak jak mówię szkoda tego początku.

No wreszcie Dżemik w gazie :D facet ma taki potencjał ofensywny, a te woleje to jakaś poezja. Jednak może ta zmiana trenera w wieku 30 lat ma jeszcze jakiś sens? Może na wyniki to się specjalnie nie przyłoży, ale w grze JB zaobserwujemy nową jakość. To co widzę teraz wskazuje na bardzo pozytywną zmianę.

Go James, to Ty masz coś w tym turnieju ugrać :P

Robertinho - 14-10-2009 14:28:19

Fed-Expresso napisał:

Dobra nie broń tutaj kolegi bo się ośmieszył i tyle :P.

Ośmieszasz to się Ty swoją zmiennością sądów jak u kobiety w klimakterium. Ja uważam że Nadal prezentuje poziom z Monteralu, Cincinnati, Nowego Jorku i może przegrać z każdym z czołowych graczy, jeśli tylko któryś raczy łaskawie wytrzymać psychicznie grą z Mistrzem; i wyciągam z tego przekonania logiczne wnioski, objawiające się w praktycznym działaniu m.in. stawianiem na jego rywali w MTT.

Ty zaś z jednej strony wygłaszasz histeryczno-bełkotliwe tyrady, z którym wynika że obecna gra Nadala nie predystynuje go do bycia w Top 20 ATP, tenisistów którzy z nim przegrywają określasz zaś w łagodnej wesji sługusami i zerami, w ostrzejszej obcią***mi; z drugiej zaś jak przychodzi co do czego, prognozujesz jego gładkie wygrane i jeszcze w dodatku czepiasz się ludzi, którzy śmią twierdzić że Nadal(ten cienias, leszcz itp) jednak przegra. Schizofrenia?

Bombardiero - 14-10-2009 14:32:09

DUN I LOVE napisał:

Jednak może ta zmiana trenera w wieku 30 lat ma jeszcze jakiś sens? Może na wyniki to się specjalnie nie przyłoży, ale w grze JB zaobserwujemy nową jakość. To co widzę teraz wskazuje na bardzo pozytywną zmianę.

Człowiek uczy się całe życie xD

Woleje takie jak nam prezentuje James to gra którą dzisiaj ciężko zaobserwować.James nawet jak przegra może być zadowolony z dzisiejszej gry, bo naprawdę ładnie to wygląda.Przyjemnie się ogląda taki mecz, gdy jeden gra niesamowicie w ofensywie, atakuje, gra płasko, a drugi świetnie się broni, dobrze mija i wyciąga piłki których teoretycznie nie ma prawa brać.

Może za bardzo się podniecam, ale wreszcie widać jakąś część Nadala z przed kontuzji i dawno takiego spotkania nie widziałem.Szkoda że dwóch znakomitych tenisistów w dobrej dyspozycji spotyka się tak wcześnie...

Nadal 4/2 i po 30 przy własnym podaniu.

DUN I LOVE - 14-10-2009 14:35:49

Straty odrobione!
James 2-6 7-6 *3-4

Ale meczyk się zrobił. Szkoda, że dla stadionu wypełnionego w 1/3 co najwyżej :]

Bombardiero - 14-10-2009 14:47:38

Strata Chińczyków ;)

Mecz na pewno stojący na wysokim poziomie i pożytecznie spędzone 2 godzinki po długiej przerwie od tenisa (przynajmniej u mnie).Brawo Rafa i jeszcze większe James, za postawę.Świetne spotkanie!

Nadal 6/2 6/7 6/4

Robertinho - 14-10-2009 14:48:17

Szkoda kolejnej wtopy Jamesa z Nadalem po zaciętym meczu i szkoda że nie mogę oglądać, skoro mówicie że tak dobrze grali.

asiek - 14-10-2009 14:48:43

Jeden z lepszych meczów Rafy po kontuzji.
James też się popisał. Dał świetne widowisko i nadzieje na lepszy przyszły sezon :D

DUN I LOVE - 14-10-2009 14:58:12

asiek napisał:

James też się popisał. Dał świetne widowisko i nadzieje na lepszy przyszły sezon :D

Tak odważna, ultra-ofensywna i relatywnie bezpieczna gra Jamesa to rzeczywiście może być pomysł na grę w dalszej części kariery. Może chociaż Delray Beach uda się wreszcie wygrać :D

Najlepszy mecz jaki do tej pory w tym turnieju widziałem. Rafa wygrywa z JB po raz 4 z rzędu i to w takim samym stosunku setów: 2-1.

H2H: Rafa 4-3
Sety: 11-9 JB :D

Chociaż tym będzie mógł wnukom się pochwalić :P

jaccol55 - 14-10-2009 17:32:52

No, dzisiaj panowie się postarali i pokazali nam ciekawy i ofensywny tenis.

Na pierwszy ogień poszli Monfils z Hewittem. Monfils rzadko grał agresywnie, bardziej pasywnie, co się na nim często mściło, bo Lleyton nie należy do grona frajerów i spokojnie grał swoje, nie popełniając sporo błedów. Było sporo przepłamań i odłamań. Lleyton dosyć często chodził do siatki i całkiem przyjemnie to wyglądało. Prosiłem go, żeby więcej biegał do siatki, bo wtedy da się to oglądać. Wygrał jednak Monfils, niestety końcówki nie widziałem, bo transmisja mi się urwała...

Potem na kort centralny wkroczył DelPo z Melzerem. Juan po 3 gemach poprosił o lekarza, który mu owinął nadgarstek. W trakcie gry nie wyglądało na to, ażeby była to jakaś dokuczliwa dolegliwość, mimo, że Argentyńczyk nie grał swojego tenisa. Był pasywny, co skrzętnie wykorzystywał Austryjak. Często biegał do siatki, akcje były całkiem efektowne i przynosiły mu sporo punktów. DelPo poddał mecz, słusznie uczynił, bo pewnie i tak by nie wygrał, a skoro coś mu dolegało, to nie było po co pogłębiać urazu.

Po tych spotkaniach miałem lekki niedosyt, który wynagrodzili mi w 100% Rafa z James'em. Głównie oczywiście Amerykanin, Hiszpan był tylko tłem w tym spektaklu, Jednak czym był by pierwszy plan bez tła? Niczym. Blake zachwycał, a Rafa ganiał za piłeczką jak zwykle, dzięki czemu mieliśmy wiele niesamowitych wymiani. Szkoda, że James przegrał. Kibicowałem mu całym sercem, jednak wiedziałem, że wygrać z Rafą będzie bardzo ciężko. Poza tym widać, że nr. 2 światowego rankingu, gra coraz lepiej i powraca do optymalnej formy.

PS Lorek mnie dzisiaj jakoś nie denerwował... :P

DUN I LOVE - 14-10-2009 20:10:32

Raddcik napisał:

Czy ja dobrze widziałem...

Marat nie podał ręki Berdychowi ? :P

Nie podał i nie przebierał w słowach na konferencji prasowej.

“Just come on; just grow up a little bit; 26 years old; just deal with that. If you’re losing, just be a man; be a man and lose as a man.
“Don’t pretend that you are injured and then you start running around and start to hit winners and then all of a sudden you pull the hands up in the air after winning the match?
“So then of course the guy will say: ‘No, I’ve been injured but then I felt a little bit better’.
“Of course he will find 10,000 excuses. Still, it’s not enough. You’re playing or you’re not playing. If you’re playing, so just shut…up and play.”

Ta pomyłka wiekowa mnie rozbraja hahaha

Gwoli wyjaśnienia, Berdych ma 24 lata, a nie jak twierdzi Safin - 26 :D

Fed-Expresso - 14-10-2009 22:02:39

Dobrze ze Safin z Nole za dużo nie pogrywa, bo mogłoby dojść do bójki.

COA - 14-10-2009 22:03:51

Właśnie szkoda, wreszcie ktoś by go za to oklepał.

Plan gier :

http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/op.pdf

DUN I LOVE - 14-10-2009 22:08:24

Na MTF wysyp komentarzy typu: "Marat, i will miss you :( "

Co do jutrzejszego planu to pogratulować. Denko z Gonzem i Soda z ALim z samego rana, a wieczorem 2 superhity: Szufler - Djoko i Nadal - Boredo.

Na pewno trybuny będą pękać w szwach.

Robertinho - 14-10-2009 22:19:17

Ja tam Tomaśka rozumiem, skoro Wzór Cnót Wszelakich może przywalić rywalowi z medikala kiedy ten prowadzi 5-1(potem, o dziwo, ból ustąpił!) i nikt gęby nie śmie otworzyć, tylko dalej uchodzi za Ideał Fair Play, to biedak pomyślał, że i jemu wolno; a tu taka niespodzianka.

DUN I LOVE - 15-10-2009 10:10:50

Przespałem mecz Kolyi i Gonza, ale widzę, że Denko wciąż myśli o Londynie.

FM- y def. The Bryans 6-1 5-7 10-8!

Graty :D

MaRQs - 15-10-2009 10:20:39

Gonzalez jest udany :D haha ironiczny facet, nie ma co :D ogladanie sladu z kazdej strony było mocne :D

brawo Polacy!;)

DUN I LOVE - 15-10-2009 10:49:49

Na trybunach transparent kibiców: "Tęsknimy za Tobą, Roger" :D

A na kortach kolejny krecz. Staś Wawrinka poddał mecz z Radkiem Stepankiem. Tam chyba kluczowy był 2 set, gdzie Szwajcar poległ w TB.

Soderling z przodu w meczu z Tsongą. Niech tylko bania nie szwankuje, bo Francuz dziś gra słabo i absolutnie jest do ogrania :] Szwed ma 6-3 5-2 i chyba po sprawie. Jo od 10 minut nie robi nic, poza prostymi błędami. Ewidentnie jest zmęczony, jednak taka skuteczność, jaką osiągnął w ciągu ostatnich 2 tygodni musi się odbić na kondycji fizycznej.

MaRQs - 15-10-2009 11:03:45

No i Dżo (jak to mówi Kasia Nowak) odpadł.. 3:6 3:6..

michi3 - 15-10-2009 15:34:52

A co sie stalo Monfilsowi ?

DUN I LOVE - 15-10-2009 15:38:12

michi3 napisał:

A co sie stalo Monfilsowi ?

Bardzo źle się czuł. Nie biegał, beznadziejnie serwował. Sprawiał wrażenie jakby miał 40 stopni gorączki.
Po 3 gemach 2 seta podszedł do sędziego i powiedział, że nie da rady w takim stanie kontynuować gry.

michi3 - 15-10-2009 15:40:15

Aha, dzieki.

DUN I LOVE - 15-10-2009 16:54:29

Jutro ćwierćfinały:

Nadal - Ljubicić
Lopez - Soderling
Stepanek - Davydenko
Simon - Djoković

Każdy z tych meczów ma wyraźnego faworyta. Myślę, że nie będzie tutaj niespodzianek. Jeżeli będzie jakaś walka to może w meczach dolnej połówki, chociaż dobra forma serwisowa Lopeza może przynieść jakiś TB.

rusty Hewitt - 15-10-2009 17:33:26

http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/op.pdf

Plan gier na piatek.

szeva - 15-10-2009 23:14:48

Szkoda tych wszystkich kreczów, bo psują obraz turnieju :( ciekawe kto jutro ogłosi SKRECZ (jak to mówi T.Tomaszewski :D) typuję Nole bo on tak lubi :D

Niestety każda z par QF jest przewidywalna, po cichu jednak liczę na jakąś niespodziankę, a najbardziej chciałbym żeby odpadł Dawidienko!!!

asiek - 16-10-2009 06:57:37

Zbyt zaawansowana faza turnieju i zbyt dużo punktów do zgarnięcia na takie zabawy. Teraz już nie ma mowy o kreczach z byle błahostki jak to miało miejsce w pierwszych rundach

COA - 16-10-2009 09:42:10

Huśtawka niesamowita w meczu Denki i Stepanka, mam nadzieję że Kola ogarnie system i wygra mi ten 1/2 MTT :P

1/0* po tasiemcowym gemie dla Rosjanina w 3.

DUN I LOVE - 16-10-2009 11:08:02

COA napisał:

mam nadzieję że Kola ogarnie system i wygra mi ten 1/2 MTT :P

I ogarnął. 61 46 61 - dziwny mecz, dziwny wynik.

Lena - 16-10-2009 12:21:31

No to Soda aut, pokonany w dwóch setach przez Lopeza. No ale dobry mecz Hiszpana, zwłaszcza w drugim secie którego kontolował od początku do końca. Soderling nie bardzo miał tu coś do powiedzenia, bo raz - nie bardzo mu entuzjazmu na gre starczało (zwłaszcza w drugiej partii), a dwa - Fela dał dziś popis skuteczności w swoim tenisie wogóle.

ps. chyba jako jedyna dałam Feliciano seta w mtt xDDDD dobra moja :D

DUN I LOVE - 16-10-2009 12:24:39

Soda użalał się przed meczem, że nie lubi grać z LaLo. wiedział co mówi. Soda grał mu bez przerwy na Bh, Lopez odgrywał kąśliwym slajsem 1 cm nad siatką. Nie było z czego łupnąć i efekt był taki, że Soda dużo wyrzucał (prędzej czy później). Początek drugiego seta to był prawdziwy popis bezradności Szweda.

Lopez zagrał mądrze, ale nie jakoś specjalnie rewelacyjnie. Był po prostu zbyt regularny dla Soderlinga w dniu dzisiejszym.

Kurde, lipa :P

metjuAR - 16-10-2009 12:46:10

Z taką grą do lopez może co nieco węszyć z Nadalem jak ten przejdzie Ljubicica.... h2h ma 1:4 z nadalem ale na hardzie jeszcze ze sobą nie grali. Jutro może być naprawdę fajny meczyk z udziałem obu panów, ale warunek jest jeden- lopez musi trzymać swój serwis bo innaczej polegnie :D
Soderling minimum osiągnął w szanghaju... nie powinien być na siebie zły bo półfinał z pekinu i ćwierćfinał mastersa w szanghaju daje trochę punktów jeśli myśli o Londynie. :)
Teraz novak gra :)

DUN I LOVE - 16-10-2009 13:32:05

metjuAR napisał:

Soderling minimum osiągnął w szanghaju... nie powinien być na siebie zły bo półfinał z pekinu i ćwierćfinał mastersa w szanghaju daje trochę punktów jeśli myśli o Londynie. :)

Przed wyjazdem do Azji pewnie brałby to w ciemno, ale teraz chyba jest nieźle wkurzony :P
Przed Robinem wytworzyła się wielka szansa na znakomity wynik. 1/4 mastersa i 41 rakieta globu w walce o 1/2. Później ew. Nadal, który nie gra tak jak wczesną wiosną.

Od 1/4 każdy wygrany mecz to 2x tyle pkt co pozostałe dotychczasowe. Pod tym względem bardzo dużo pkt Szwedowi uciekło.

COA - 16-10-2009 14:36:33

Małpa z Jugosławii w najlepszym wydaniu, najpierw walenie się w klatę, potem rozwalenie rakiety 4x o glebę.

Allez Gilles, nie mogę już patrzeć na tą twarz.
2*-2 w 3cim.

DUN I LOVE - 16-10-2009 14:41:08

Ten mecz przypomina mi grę w tenisa stołowego dwóch gimnazjalistów :D

5 gemów w 3 secie i 5 przełamań :]

Lena - 16-10-2009 14:55:30

Ja pikole, Francuz gra momentami jak ostatnia pierdoła we wsi ... i przewali tym samym :]

DUN I LOVE - 16-10-2009 15:01:08

I przewalił. Djoko dziś się nieźle spocił, jutro z Denko się zmordują totalnie, a w niedzielę Federaści będą w złych humorach :D

Nie ma Rafy i Bossa na PSE :/

Raddcik - 16-10-2009 15:02:45

DUN I LOVE napisał:

Nie ma Rafy i Bossa na PSE :/

No a dziwisz się :]

Przecież trening formuły jest dużo ważniejszy niż 1/4 Mastersa :|

Robertinho - 16-10-2009 15:15:13

DUN I LOVE napisał:

I przewalił. Djoko dziś się nieźle spocił, jutro z Denko się zmordują totalnie, a w niedzielę Federaści będą w złych humorach :D

No tak, bo przeciez przegrana Novaka to czarny dzień w życiu każdego fana Federera I nie dygaj, jak dla mnie Mikołaj wcale nie musi aż tam bardzo opierać się zalotom Nola :P , a co za tym idzie Twój ulubiony gracz będzie miał jednak w finale odpowiedniego rywala. Wiem przecież jak Ci zależy, żeby Rafa miał przeciwników na poziomie. :D

DUN I LOVE - 16-10-2009 15:17:37

Robertinho napisał:

DUN I LOVE napisał:

I przewalił. Djoko dziś się nieźle spocił, jutro z Denko się zmordują totalnie, a w niedzielę Federaści będą w złych humorach :D

No tak, bo przeciez przegrana Novaka to czarny dzień w życiu każdego fana Federera I nie dygaj, jak dla mnie Mikołaj wcale nie musi aż tam bardzo opierać się zalotom Nola :P , a co za tym idzie Twój ulubiony gracz będzie miał jednak w finale odpowiedniego rywala. Wiem przecież jak Ci zależy, żeby Rafa miał przeciwników na poziomie. :D

Nie ukrywajmy, że na liście sympatii większości Federastów Nole jest ciut wyżej niż Rafał :P

Barty - 16-10-2009 15:54:41

Na razie Ivan gra naprawdę, jak prawdziwy profesor ;) 5/2 dla Chorwata, dobry serwis, pewna gra przy siatce, oby tak dalej!

A z tego, co zrozumiałem, komentator dziś powiedział, że w tym turnieju Feliciano odniósł pierwsze zwycięstwa w MD od Wimbledonu... Chyba coś się przesłyszałem ;P

Lena - 16-10-2009 15:55:10

Hu hu hu !! Boss 5-2* :D

Davai Ljubo !

DUN I LOVE - 16-10-2009 16:00:34

Barty napisał:

A z tego, co zrozumiałem, komentator dziś powiedział, że w tym turnieju Feliciano odniósł pierwsze zwycięstwa w MD od Wimbledonu... Chyba coś się przesłyszałem ;P

http://www.atpworldtour.com/Tennis/Play … .aspx?t=pa

Dobrze słyszałeś. Lalo ostatnimi czasy grywał kwale, a nawet challengery. Ostatni wygrany mecz w turnieju głównym ATP zanotował w Queens Club, gdzie ograł w 2 rundzie Istomina (później poległ z Fishem).

Ljubo ma setową!

Lena - 16-10-2009 16:01:26

i już 6-3
no nie wierze, ale sie ciesze xDD

DUN I LOVE - 16-10-2009 16:02:20

Matko Jedyna.

Ivanku mój kochany :D

Raddcik - 16-10-2009 16:03:48

Boss Ivan :D 6-3 :D

Serenity - 16-10-2009 16:03:59

I jest set! 6:3 dla chorwackiego weterana :) no no,Rafa będzie musiał się nieźle namęczyć jeśli chce wygrać :) widać,że nie jest jeszcze w optymalnej formie,takiej jak ta sprzed kontuzji

DUN I LOVE - 16-10-2009 16:32:09

No, to na tyle tego dobrego :P

Stały scenariusz zaczyna się wcielać w kortowe poczynania. Ivan dał z siebie bardzo dużo w 1 secie, a Nadal potrzebował czasu, by się rozegrać. Szkoda tej szansy, gdy przy stanie 6-3 1-1 Ivan miał 40-0 przy podaniu Rafy, a później jeszcze 4-go w gemie BP. Po niewykorzystaniu tamtej okazji mecz odwrócił się o 180 stopni. Obawiam się, że możemy być świadkami ostrej egzekucji teraz.

Rafa 3-6 4-1*

jaccol55 - 16-10-2009 17:13:51

Odgrzewany Rafa na PSE.

Serenity - 16-10-2009 20:28:14

Szkoda Ivana,to mogłyć świetny mecz w jego wykonaniu :) mogł nawet wygrać co pokazał w 1 secie :),ale pewnym jest,że Rafa nie będzie miał lekko,nawet z rywalami dużo niżej notowanymi od niego

Fed-Expresso - 16-10-2009 20:56:59

Z Lopezem będzie spacerek, nawet kiepski Nadal spokojnie ogra przeciwnika bez bh.

Co do drugiego meczu, to bardzo trudno wytypować zwycięzcę, Denko jest w stanie sprawić niespodziankę, i myślę, że nawet wygrać cały turniej.

Serenity - 16-10-2009 23:39:22

Racja,po wyleczeniu kontuzji Nikolay gra jak z nut,zdążył juz 3 turnieje wygrać(Hamburg,Umag,Kuala Lumpur),jeśli wygra w Szanghaju,to znacznie przybliży się do Londynu,więc ma o co walczyć i nie odpuści z pewnością,Djokovic musi zagrać jutro duzo lepiej niz w drugim secie meczu z Simonem

DUN I LOVE - 17-10-2009 00:01:34

1/2 finału - plan gier:
http://www.atpworldtour.com/posting/2009/5014/op.pdf

Nole i Denko zaczynają nie wcześniej niż o 10:30 naszego czasu.
Lalo i Rafa nie przed 14 naszego czasu.

jaccol55 - 17-10-2009 09:36:09

No i mamy Frytkę i Matkę w finale. Brawo!

Fed-Expresso - 17-10-2009 10:54:46

Chłopaki walczą jak Lwy o WTF, i bardzo dobrze, byłoby wspaniale mieć 2 akcenty polskie w tak prestizowym turnieju.

Djokovic z Dawidienką już zaczeli.

Barty - 17-10-2009 11:30:34

Rosjanin naprawdę świetnie gra na razie, bardzo agresywnie, wiele ładnych wymian , przełamanie Djoka wisi w powietrzu. I szkoda by było, żeby NIkołaj nie wykorzystał trochę słabszej gry zmęczonego chyba już trochę Serba.
Choć trochę za dużo błędów jednak, 5/4* dla Novaka.

No i w ostatnim gemie seta same błędy Dawidienki, do 15 przegrana i pierwszy set dla Serba.

Fed-Expresso - 17-10-2009 11:39:35

6/4 Nole

To jest właśnie piękno(pojęcie bardzo subiektywne) tenisa.

Denko w każdym gemie serwisowym Serba był o krok od przełamania, Novak nawet nie zbliżył się do takiej szansy, aż nagle przy 5/4 dla Djokovicia dochodzi do breaka.

Według mnie sprawa jeszcze całkowicie otwarta.

COA - 17-10-2009 11:53:35

Hajde Nole !

Fed-Expresso - 17-10-2009 11:59:34

xD

DUN I LOVE - 17-10-2009 12:07:57

No to co wyprawia Denko przy tych BP to po prostu osłabia. Aż wyłączyłem TV, bo na klęskę w MTT nie będę przecież patrzeć :P

Fed-Expresso - 17-10-2009 12:20:29

To nie jest przypadek, że Djoković ma wygranego Szlema,4 Mastersy i Masters Cup, podczas gdy Denko nie osiągnął nawet finału WS, i wygrał "tylko" 2 Mastersy.

Bo Rosjanin według mnie gra generalnie lepszy tenis, i ma o niebo lepszą kondycję i wytrzymałość, a jednak główka o wiele słabsza(wbrew "poker face")

COA - 17-10-2009 12:30:24

No i czapa.

DUN I LOVE - 17-10-2009 12:34:50

O, a już traciłem wiarę w siebie i Koliusza :P

Przełomowy moment to był chyba 4 gem 2 seta, gdzie Kola grał fatalnie, sprawiał wrażenie przegranego, bronił 2 Bp. Nole ewidentnie pomógł Rosjaninowi wygrać tamtego gema. Później poszło w kierunku Nico.

Nole 6-4 4-6.

Fed-Expresso - 17-10-2009 12:34:54

w tej sytuacji, patrząc na zegar, to Rosjanin ma naprawdę dużo większe szanse na zwycięstwo, chyba że coś się zacznie dziać pod kopułą.

Novak chyba potwierdza po raz kolejny, że jednak 2 turniejów tydzień po tygodniu to on nigdy nie wygra.

PanEliot - 17-10-2009 12:35:08

Właśnie wyobrażam sobie Duna z szalikiem Serbii kibicującemu Novakowi żebu wygrał 3 seta :)
Ale mamy mecz !!!

Fed-Expresso - 17-10-2009 12:39:58

A czemu Nole?

Dla Federastów ważny jest antysukces Nadala, a trudno mi uwierzyć żeby Serb po dwóch ciężkich potyczkach miał unieszkodliwić Hiszpana.

Robertinho - 17-10-2009 12:43:24

Niektórzy pewnie mają dylemat komu kibicować. Jeden w finale zdechnie, drugi się zleje. :D

Oho, już się kolega wypowiedział. Mów za siebie, a nie za innych fanów Federera. :]

DUN I LOVE - 17-10-2009 12:51:35

PanEliot napisał:

Właśnie wyobrażam sobie Duna z szalikiem Serbii kibicującemu Novakowi żebu wygrał 3 seta :)
Ale mamy mecz !!!

Dla mnie niech wygra lepszy. Celem było uniknięcie wyniku 2-0 w setach dla Nole. Teraz mam finał bez względu na wynik tej gry :)

Fed-Expresso - 17-10-2009 13:09:19

Niezły maratonik się zrobił, jak Nole to dociągnie na swoją korzyść to może być kiepsko jutro.

COA - 17-10-2009 13:31:56

Geeez, co za szympans. Żebyś tak przegrał w tb i skręcił kolano

5*-6

EDIT:
7-1 w tb, kapitalna gra Denki :D

DUN I LOVE - 17-10-2009 13:44:45

COA napisał:

Geeez, co za szympans. Żebyś tak przegrał w tb i skręcił kolano

Myślę, że większą troską powinieneś otoczyć kolano swojego idola ;)

Denko w finale. Emocjonujący mecz, ale nie na jakimś bajecznym poziomie. Plus tego wszystkiego jest tak, że nie trzeba będzie czekać na drugi półfinał. Ten już za chwilę :)

Robertinho - 17-10-2009 14:30:01

To pewnie ta magiczna kondycja, o pracy nad którą Nole tyle w tym tygodniu opowiadał. Odporność fizyczna dzisiejszej generacji jest niesamowita po prostu. Jak młody Hewitt po wtopieniu dwóch pierwszych setów zaczynał coś grać w trzecim, to można było w ciemno obstawiać że wyciągnie mecz, a w kolejnym będzie jak szczypiorek na wiosnę; teraz jak któryś z gierojów przegra seta w turnieju, można spokojnie obstawiać wylot. Jeden turniej zagra dobrze, w następnym bieduje. Cilic po zrobieniu finału wylot w pierwszym meczu, Nole doczłapał do semi co można uznać za wielki sukces, Portek miesiąc po USO jest wrakiem, Murray ciągle odchorowowuje Montreal... To są właśnie przyszli władcy światowych kortów, którzy mają zastąpić rywalizację Federer-Nadal.

DUN I LOVE - 17-10-2009 15:08:39

9 kreczów/ 58 spotkań.

Rafa drugim finalistą.

Bizon - 17-10-2009 15:13:40

No masakra co dzieje sie w koncowkach sezonu, a co dziwne taki scenariusz powtarza sie co roku. Zawodnicy powinni mniej grac.

DUN I LOVE - 17-10-2009 15:15:20

Bizon napisał:

No masakra co dzieje sie w koncowkach sezonu, a co dziwne taki scenariusz powtarza sie co roku. Zawodnicy powinni mniej grac.

Mamy połowę października. W życiu nikt nie skończy sezonu we wrześniu.

Robertinho - 17-10-2009 15:18:54

Mniej nie znaczy krócej. Pora pomyśleć o wywaleniu z kalendarza kilku imprez. A przeniesieni jesieni do Azji to czysty debilizm i to musiało się źle skończyć. Jak dobrze że Fedek olał te turnieje.

Bizon - 17-10-2009 15:21:55

Juz nawet nie chodzi o to zeba sezon konczyl sie tak wczesnie, ale by w jego trakcie nie trzeba bylo tyle grac. Pomysl z obowiazkiem gry w czterech 500 i dwoch 250 jest chybiony. Gdyby tak wliczac do rankingu wyniki ze Szlemow, 8 Mastersow i maks. 2 turnieje z serii 500, to wtedy zawodnicy srednio rozgrywali by 3-4 turnieje mniej w sezonie, co mogloby pomoc z tak duza liczba kreczy w koncowce sezonu.

DUN I LOVE - 17-10-2009 15:23:46

Robertinho napisał:

A przeniesieni jesieni do Azji to czysty debilizm i to musiało się źle skończyć. Jak dobrze że Fedek olał te turnieje.

No tu pełna racja. Jeszcze mydlenie oczu, że tenis cieszy się tam gigantyczną popularnością. Przecież wszyscy widzimy, że 1/2 mastera ogląda mniej ludzi na trybunach niż w 2 lidze polskiej (no może tyle samo).

Jakieś typy na finał?

anula - 17-10-2009 15:28:31

DUN I LOVE napisał:

Robertinho napisał:

A przeniesieni jesieni do Azji to czysty debilizm i to musiało się źle skończyć. Jak dobrze że Fedek olał te turnieje.

No tu pełna racja. Jeszcze mydlenie oczu, że tenis cieszy się tam gigantyczną popularnością. Przecież wszyscy widzimy, że 1/2 mastera ogląda mniej ludzi na trybunach niż w 2 lidze polskiej (no może tyle samo).

Jakieś typy na finał?

Większe szanse daję w finale N.D.  Mam tylko nadzieję, że się mylę :P

Lena - 17-10-2009 15:30:41

DUN I LOVE napisał:

Jakieś typy na finał?

Radź se sam :P


Z czystej sympatii będę za Rosjaninem to raz, a dwa - mało prawdopodobne że sie za krecze znów weźmie :]

Robertinho - 17-10-2009 15:32:04

To nie temat na teraz i ten wątek, ale ja akurat uważam, że do rankingu powinno się wliczać wszystkie występy tenisisty, ale jednocześnie skończyć z obowiązkiem gry gdziekolwiek. Gracze powinni mieć swobodę. Chcesz startować tylko w WS i Mastersach, proszę bardzo, chcesz nabijać punkty w małych turniejach, nabijaj; tylko potem pretensje wyłącznie do siebie w razie kontuzji. Można by też ewentualnie pomyśleć o zmiejszeniu liczby Mastersów do 7... Wywalić jeden ziemny(Madryt) i jedne halowy(Szanghaj).

Co do finału nie mam pojęcie, ale wydaje się, że jeśli Denko się nie spali, może wygrać.

DUN I LOVE - 17-10-2009 15:32:28

Lena napisał:

DUN I LOVE napisał:

Jakieś typy na finał?

Radź se sam :P

Zostałem przeczytany jak otwarta książka :D

Bizon - 17-10-2009 15:35:50

Ciezko mi wskazac faworyta finalowego pojedynku, bo turniej w Szanghaju ogladalem tylko dzisiaj, w dodatku tylko jeszcze we fragmentach. Jeszcze pol roku temu przy takiej obsadzie postawilbym na gladkie 2:0 dla Nadala, teraz sam nie wiem. Daje im rowne szanse na triumf z lekkim wskazaniem na Rosjanina.

DUN I LOVE - 17-10-2009 15:38:23

http://www.menstennisforums.com/showthr … 937&page=2

Na MTF najwięcej osób stawia na zwycięstwo Rafy wskutek kreczu Nico :D

Robertinho - 17-10-2009 15:39:10

http://www.menstennisforums.com/showthr … ost9219155

Ankieta hahaha

jaccol55 - 18-10-2009 11:19:04

Denko to ma naprawdę głowę od wygrywania bp...

Bombardiero - 18-10-2009 11:26:30

Głównie to wynika z tego że dzisiaj Denko dużo ryzykuje i naprawdę mu to wychodzi...Nadal bezradny, Rosjanin prowadzi grę, Hiszpan może tylko przebijać na drugą stronę i liczyć na błąd.Przydałoby się operować dłuższą piłką, ale jak na razie Rafa nie poprowadził żadnej wymiany po swojemu...

EDIT:
No i Nadal odrobił przełamanie, a raczej Denko je stracił.Po 4, serwis Rafa.

btw, fajny odgłos bicia serca przy czelendżach mają :P

jaccol55 - 18-10-2009 11:28:06

Do czasu, już jest po 4. Denko zaczął psuć piłkę po piłce.

asiek - 18-10-2009 11:29:14

Co za mecz! VAMOS!!!

Ma dzień Denko. Strzela niesamowicie. Nie sprawdza się na razie, że będzie wymęczony i odda pole świeżemu Hiszpanowi...Rafa na szczęscie też czuje się dobrze i świetnie gra w defensywie.

Robertinho - 18-10-2009 11:30:46

Kolusz. :]  Nie bądź miękkie jajo...

Bombardiero - 18-10-2009 11:35:51

Piękna wymiana teraz na koniec 9 gema :D.W końcu Rafa wygrał jakąś piłkę bezpośrednio, w całym meczu to już 2 winner xD. Myślę że na początku Rafa był zaskoczony grą Denki i dopiero dochodzi do siebie po tym szoku.Bardzo ważny mecz, jak go wygra Nadal to na pewno zyska na pewności siebie i może w pozostałych turniejach osiągnie dobre rezultaty

5/4* VAMOS!

Robertinho - 18-10-2009 12:00:06

Ooo yeah. :D

DUN I LOVE - 18-10-2009 12:01:12

Kola 7-6 (7-3)
To był chyba najdłuższy TB przed LS, jaki kiedykolwiek było mi dane przeżyć :D
Well Done, Koliusz, na mnie już zapracowałeś, teraz zrób coś dla siebie!

Davai! :D

asiek - 18-10-2009 12:03:39

Graty Dun za MTT :D Szkoda. A mógł wykorzystać tego SP przy 5-4. Teraz trzeba liczyć, żę Denko osłabnie i bomby przestaną wchodzić.

http://www.fromsport.com/video-92249.html


VAMOS!!!!

DUN I LOVE - 18-10-2009 12:11:07

asiek napisał:

Graty Dun za MTT :D Szkoda. A mógł wykorzystać tego SP przy 5-4.

Ja byłem wręcz zrelaksowany jak zobaczyłem, że jest 4-2 :D Ale jak po chwili zrobiło się 4-5 to było wręcz koszmarnie :P


VAMOS!!!!

Davai! :P

metjuAR - 18-10-2009 12:34:14

Dawidienko gra w II secie lepiej niż Rafa i przełamał Spaniola 2/4 i serwis Rosjanina

jaccol55 - 18-10-2009 12:34:58

Teraz pytanie, czy pokusi się o wygranie własnego podania? :D

Jednak wygrał. Zagrania kątowe Rosjanin ma niesamowite.

Barty - 18-10-2009 12:37:53

Fantastyczna wymiana na 40-15 przy 4/2. Pierwszy raz od dawna Rafa przejął inicjatywę, ale dostał taką kontrę bh po krótkim krosie, że już nie widzę szans dla niego w tym meczu.
5/2 Dawidienko

Robertinho - 18-10-2009 12:38:57

Nie wiem skąd ta niewiara w kondycje stalowego Denki, to Nadal od pół roku na pół gwizdka trenuje, bo organizm na więcej już nie pozwala.

Pokusił się. :]

Bombardiero - 18-10-2009 12:42:14

VAMOS!!

Szkoda że nie grał tak przez cały mecz, tylko teraz zaczął...PRZEŁAM GO!!

3/5* ...VAMOS!!

jaccol55 - 18-10-2009 12:42:27

No to teraz gem prawdy.

DUN I LOVE - 18-10-2009 12:45:17

MP #1 Davydenko.

EDIT:
Kolya Davydenko Mistrzem Szanghaj Masters 2009 :D

Robertinho - 18-10-2009 12:46:58

Brawo Mikołaj!

Bombardiero - 18-10-2009 12:47:15

Koniec...
Brawo Denko, grał agresywnie, dużo piłek wygrał, jednym słowem należało mu się, wygrał lepszy.

jaccol55 - 18-10-2009 12:47:44

Posępny się uśmiechnął. :galy:

Gratulacje. Zasłużyłeś sobie na ten przepiękny puchar. :P

Lena - 18-10-2009 12:48:23

Posępny :applause:

Mogło byc z godzine dłużej no ale niech już będzie :P Gratki ;)

Art - 18-10-2009 12:57:58

Dla tego usmiechu pieknej Iriny po ostatniej pilce warto bylo jednak trzymac bardziej za Mikolajem w trakcie calego meczu xDDD

Graty dla Rosjanina, wprawdzie widzialem go tylko dzisiaj, ale prezentuje naprawde imponujacy tenis; prawie 4razy wiecej konczacych pilek mowi samo za siebie.

Bilet do Londynu to juz chyba ma pewny.

metjuAR - 18-10-2009 13:08:12

Oglądałem tylko II set, w którym mnie zadziwił swoją grą. Zdarzało się że popełniał błędy, ale jego zagrania na backhand Nadala swoje robiły, roził to wręcz znakomicie. W pełni zasłużone zwycięstwo Rosjanina w meczu no i w całym turnieju.

W klasyfikacji wyprzedził Verdasce i ma teraz sporą zaliczkę przed 9tym Soderlingiem więc myślę że sobie odpuści Moskwę... na jego miejscu wolałbym odpocząć :)

DUN I LOVE - 18-10-2009 14:12:06

metjuAR napisał:

W klasyfikacji wyprzedził Verdasce i ma teraz sporą zaliczkę przed 9tym Soderlingiem więc myślę że sobie odpuści Moskwę... na jego miejscu wolałbym odpocząć :)

W ogóle to nie wchodzi w grę moim zdaniem :D Raz, że gra u siebie, dwa, że to Kola :D

Meczu nie oglądałem, ale bilans winnersów 35-9 na korzyść Kolyi to jakaś masakra. 9 kończących w 2 godziny. Toż to Simon więcej by wygrał :P Po statystykach widzę, że zwycięstwo Rosjanina zasłużone.

metjuAR - 18-10-2009 14:54:38

DUN I LOVE napisał:

metjuAR napisał:

W klasyfikacji wyprzedził Verdasce i ma teraz sporą zaliczkę przed 9tym Soderlingiem więc myślę że sobie odpuści Moskwę... na jego miejscu wolałbym odpocząć :)

W ogóle to nie wchodzi w grę moim zdaniem :D Raz, że gra u siebie, dwa, że to Kola :D

Przyjrzyj się Nadalowi- grał wszędzie i w każdym turnieju był daleko- jak się to skończyło? Kolana nie wytrzymały. Też mi się wydaje że jednak zagra w moskwie, ale czy to dla niego dobrze się skończy? Tego nie wiem, ale mam wrażenie że przesadza. W Azji wygrał dwa tytuły i na jego miejscu bym sobie darował aż do Bercy. Zresztą, pożyjemy zobaczymy :D

edit:
ciekawostką jest to że obaj panowie w finałach jakichkolwiek imprez grali ze sobą dwa razy i za każdym lepszy był Dawidienko. Poprzedni finał miał miejsce również w turnieju Masters Series, tyl że w Miami. ;)

http://fotoblogmiloszka24hat123.eu Szamba betonowe Człopa z gotowym